Sponsoring jest to działanie marketingowe i dodatkowa forma promocji dla przedsiębiorstwa/osoby fizycznej. Może przynieść określone korzyści. Sponsoring bywa też rozumiany jako forma dobroczynności. Jego istotą są skojarzenia, dzięki którym pozytywny obraz wspieranej organizacji przenosi się na sponsora.
Sponsoring to wspieranie w formie finansowej lub rzeczowej określonego celu – w naszym przypadku jest to działalność sportowa. Istotnym elementem takiej współpracy jest publiczne informowanie o fakcie sponsorowania, zwykle ze wskazaniem nazwy sponsora lub jego marki, znaku towarowego czy logo.
By Piłkarska Akademia Skarżyska nadal mogła realizować swoje cele, by dzieci z naszego miasta miały warunki do uprawiania sportu i rozwijania swoich piłkarskich pasji, konieczne są na to środki finansowe. Budżet jaki posiadamy jest niewystarczający, dlatego wspierają nas finansowo rodzice naszych podopiecznych i życzliwi sponsorzy indywidualni. Nadal bardzo potrzebujemy tego wsparcia, by móc zapewnić dzieciom dodatkowe zajęcia, np. pływanie, wysyłać je na obozy sportowe, zimą móc trenować w salach gimnastycznych i hali sportowej oraz by kupować sprzęt sportowy.
Co możemy zaoferować sponsorom/darczyńcom? – umowę, która zabezpieczy interesy partnera – pozytywne i konsekwentne kreowanie wizerunku firmy, jej produktów, czy usług. Jesteśmy otwarci na rozmowy i elastycznie dostosujemy się do wymagań sponsora. Szukamy partnerów, którzy zechcą sfinansować: odzież meczową i treningową, sprzęt sportowy, zatrudnienie dodatkowych trenerów, wynajem hal i boisk, organizację imprez sportowych, wyjazdy na obozy i turnieje, eventy, spotkania promujące aktywny styl życia.